"תגידו, איך בנות מאוננות, הרי אין להם ז' כמו בנים?"

"תגידו איך בנות מאוננות, הרי אין להם ז' כמו בנים?"

 

בשנים האחרונות אני כותבת בעיתונות בעיקר על סקס. קצת גם על גניקולוגיה וסקסולוגיה, קצת על נשים, אני משתדלת לכתוב כמה שיותר על פמיניזם, אבל בסופו של דבר אני כותבת בעיקר על סקס. זה ג'וב לא רע, לא תשמעו אותי מתלוננת על זה. כדי לדלות רעיונות ולשמוע חידושי חידושים אני מקושרת בדוא"ל לכמות נכבדה של סקסולוגיות וסקסולוגים, מקבלת תדריכים על כנסים בענייני סקס המתקיימים בחו"ל ובארץ, מעיינת שלוש פעמים בשנה בקטלוגים של תערוכות סקס וכמובן משוטטת באינטרנט, אינטרנט, אינטרנט תוך שאני חותכת בגוגל שילובי שילובים שנראים בערך ככה: ["סקס נשי" + "אורגזמה" + "שפיכה נשית" + "פורנו פמיניסטי"] לרוב מתקבלים דברים מאוד מוכרים: "שנדי המהממת בלונדינית בת 17!! 12 תמונות!! חובה להכנס!!" נו…

 

היום רציתי לבדוק מה מתחדש בעולם האוננות, תוך שאני מקווה למצוא אתרים לא מוכרים. במקום זה נחתתי על פורומים של סקס לבני נוער וצללתי בחזרה לגיל ארבע עשרה. קראתי קרוב לשעתיים עשרות הודעות בכל מני פורומים, לכן אני לא מביאה את המקורות והורדתי את שמות הכינויים כדי לא לחשוף את הכותבים. הציטוטים מדוייקים לגמרי (קצת פיסקתי במקומות שקשה להבין מהי הכוונה בגלל המחסור בנקודות ופסיקים), אישית? התעודדתי פלאים:

 

א':        יש לי חברה ושאני עושה ביד אז אני לא חושב עליה אני חושב על דוגמניות ועל עוד מלא
ולפעמים אפילו על בנות מהבית ספר ועל בנות מהכיתה שלי. זה בסדר? זה לא נקרא כאילו שאני לא אוהב אותה נכון? כי אני ממש ממש ממש אוהב אותה. ממש. זה קורה גם לכם? תודה מראש.

 

ב':        יש לך חברה… ואתה עושה ביד??
ג':         למה לא!? אולי הם בני 14 ועדין לא מקיימים יחסים?
ד':        אה, אז מי שיש לו חברה הוא צריך לזיין אותה? הוא לא יכול לעשות ביד הוא חייב לזיין אותה?

אני בן 15 ועדיין אני לא רוצה לעשות את זה.

ה':        אני בן 14 ואני מת לעשות את זה… כל אחד ואיך שהוא רואה את הדברים בעיניים של עצמו. הכל בסדר.. אין לך מה לדאוג!

ו':          זה בסדר! אני למשל לא אוהב להביא ביד ולחשוב על ידידות טובות שלי או על חברה שלי, כי אני חושב שזה קצת משפיל לגביה, כאילו יש מלא כוכבות פורנו או מפורסמות להביא עליהן ביד, לא חייב לזלזל במישהי קרובה אליך… אבל זאת רק דעתי…

ז':         כן זה באמת מגעיל לעשות ביד על חברה… לא הייתי עושה את זה בחיים אפילו אם היא הבת-אדם הכי כוסית אלי אדמות.

ח':        תירגעו לא כל פלצן בן 15 שיש לו חברה צריך כבר לשכב איתה. דבר ראשון אחי זה ליגיטימי יש יותר יפות ואתה כמובן תחשוב על מישהי שיותר מגרה אותך (כמובן שככה ניראה לי).

ט':        איזה תגובות של ילדים מפגרים! "תזיין אותה ונגמר", "יש לך חברה ואתה צריך זיון", נו באמת תחזרו לגן אולי הגננת תלמד אותכם משהו. אחי זה די נורמלי, יש מבוגרים שבאמצע הסקס הם חושבים על מישהי אחרת.

מצויין, נכון?  נמשיך.

 

בדיון הבא שואל א':

א':        מה מגרה בנות?

נראה שמנהל הפורום ענה משהו קצת פרובוקטיבי והודעתו נמחקה. תגובתו של ב' פשוט נהדרת:

ב':        בתור מנהל לא היית צריך להגיב ככה.. סתם לידע כללי..
ולגבי השאלה, אתה צודק… נשיקות בצוואר… בבטן באיזור הטבור כשהן שוכבות… ליטופים מתחת לחולצה אם הגעתם למצב קצת יותר רציני.. ואתה גם מוזמן לשאול אותה מה מגרה אותה וזה יעזור לך🙂

ג':         ב' צודק, מזה התשובה הזאת? שיענה כמו בנאדם. אם הוא לא רוצה שלא יענה בכלל, הרי אנחנו מעוניינים לדחות את כל התשובות ה"מצחיקות" והמטומטמות.

 

ואני שואלת, נו, מה אתם אומרים, לא מעלה חיוך חינני וכן? החלטתי בכל זאת להתמקד בחיפוש

שלי בענייני אוננות:

 

א':        תגידו, איך בנות מאוננות הרי אין להם ז' כמו בנים?

ב':        מכניסות אצבעות לכוס שלהם או שהם מגרות את הדגדגן שלהם… משהו כזה… יש גם אביזרים נלווים… כגון ויברטורים… וכו'…  עינוג על ידי חדירה של משהו.. שזה בדרך לא עושים.. רק גירוי של הדגדגן.. על ידי שפשוף…

ג':         מפתיע שאף בת עדיין לא ענתה על השאלה בצורה רצינית… הן מאוננות באמצעות גירוי הדגדגן שנמצא במעלה הפות, בדרך כלל עם אצבע, אבל יש כאלה שמגוונות עם אביזרים שונים, ואני לא מתכוון לוויברטור בלבד. למשל, באמצעות הראש המתברג במקלחת, ואפילו עם הידית של המסרק או איך שקוראים לזה. לא חסרה מקוריות.

 

            בשלב הזה גם אני, כמו ג' התחלתי לתהות "איפה הבנות לעזאזל?!", מה, לבנות חמש עשרה אין שאלות בנוגע לסקס? ונגיד שאין להן שאלות, מה – גם תשובות אין להן? נברתי. יש שם בנות, מעט. ספורות ואני מודה שזה קצת קלקל לי את החגיגה. אצל הכותבים אפשר לראות קו מעודד ממש. הם מאוד פתוחים אחד עם השני, שואלים שאלות כנות, עונים תשובות מאוד לא מקובעות ולא מרובעות ובהחלט ניתן לראות קווים שוויוניים בשאלות ובתשובות. ומה עם הכותבות? למה הקול שלהן נעלם? למה תיכוניסטיות לא משתתפות בפורומים האלה? זה בגלל שסקס זה עדין עניין ששייך לבנים. בנים בני חמש עשרה ידברו אחד עם השני על אוננות כבעניין שבשגרה. אני התחתי לדבר עם חברותיי על אוננות בערך בצבא וגם, רק עם חלקן. עדין יותר לגיטימי לרצות לזיין, פחות לגיטימי להזדיין. יותר לגיטימי לרצות הרבה פרטנריות, פחות לגיטימי להתפאר בהרבה פרטנרים. יותר לגיטימי להשוות גדלים, להסתכל במקלחות, להשוויץ. האם אתן התפשטתן פעם ליד החברות שלכן במטרה מוצהרות להביט זו לזו בערווה?

 

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • חנן כהן  On יוני 7, 2004 at 8:01 pm

    http://www.flutterby.com/

  • טריליאן  On יוני 7, 2004 at 10:14 pm

    נסי בפורום סקס לנוער של תפוז, יש מספר די דומה של בנות ובנים.

  • עומר  On יוני 8, 2004 at 8:33 am

    ובמקלחת אני בעיקר שכל אחד היה עסוק בלהסתכל על המקלחת שלו…
    אבל, מיתוסים הם מיתוסים ולא אני אשבור אותם…

  • שלומית  On יוני 8, 2004 at 9:54 am

    א. לא טענתי שכולם מסתכלים במקלחות. אבל, אני יכולה להגיד משיחות שהיו לי עם יותר מגבר אחד, שזה יותר מקובל ולו מהעובדה שזה הרבה יותר נגיש ואפשרי.
    ב. כן, כשכותבים משהו מהסוג הזה אין ברירה אלה להסתכל על הכלל ואני לא חושבת שה-כל זה מיתוסים. יתכן שפרט זה או אחר לא מתאימים לזה וזה כמובן לגמרי לגיטימי.

  • עומר  On יוני 8, 2004 at 3:46 pm

    שגם הגברים מאמינים שזה אכן קורה (גם אם זה לא).
    בכל מקרה, המיתוס משרת מטרה נעלה – לגרום לכולנו להרגיש בנוח עם רגש המציצנות שלנו…

  • קולין  On יוני 9, 2004 at 12:53 am

    אני חייב להצטרף כאן לעומרף בניגוד למיתוסים המקובלים, לא זכור לי שהיו הצצות במקלחות הבנים על מה שיש לכל אחד מהם בין הרגליים. לעומת זאת, שמעתי לא מעט סיפורים של בנות על המבטים שהגניבו אחת לשכנתה במקתחות, כדי לבדוק ולהשוות את גודל הציצים. אבל כאן שוב מתערב המיתוס וקובע שרק לבנים אכפת מגודל, לא?

  • שלומית  On יוני 9, 2004 at 10:50 am

    אי אפשר להגניב מבט לציצים של חברה במקלחת. אם מתקלחים יחד, ציצים זה דבר מאוד חיצוני, רואים אותם מיד.

  • שמאש  On יוני 23, 2004 at 9:49 pm

    "תגידו, איך בנות מאוננות, הרי אין להם זמן כמו בנים?"

    וזה נכון גם אחרי 20 שנה.

  • מישהי  On ספטמבר 22, 2004 at 1:42 pm

    ?…….אני מאוננת ו

  • א.נ  On יוני 8, 2007 at 12:26 am

    http://www.onenut.co.il

  • סיוון  On יולי 4, 2007 at 8:46 am

    איך מאונניים בכלל?!

  • אז את מאוננת<<??  On אוקטובר 31, 2007 at 11:07 am

    _כותרת_

  • ים  On מרץ 24, 2009 at 3:57 pm

    טוב אני בתת…
    ובנות מאוננות בדיוק איך שאתם אמרתם…
    וחוץ מזה..
    בתור בת אני חושבת שבנות לא רוצות להזדיין בגיל כזההה גם אם הן חרמניות רצחחח יש לנו עוד זמןןן
    אבל לאונן זה סבבה

  • בתאל  On יולי 19, 2009 at 4:34 pm

    אני מאוננת וזה כיף רצח לאונן פשוט לוקחים את העצבע ונוגעים לאט לאט בדגדגן שלכם וזה כזה טוב אתם מאוננות ושוט אתן גומרות עד שאתם פשוט צורכות כמו שמזדיינים אה אה אה אה אה זה טוב עוד עוד עוד וכוווו עד שאתם משפריצות פיפי וזהו זה כיף כדאי לכם לנסות את זה בבית שאתם הולכים להתקלח זה כיף אני עושה את זה ליד חבר שלי הוא דוחף לי את העצבעות לכוס וזה עוד יותר טוב אני צועקת כמו איזה לא יודעת מה תנסו תירגעו ותראו איזה כיף ותעשו סקס זה טוב עשיתי איזה 4-3 פעמים ואת פשוט צורחת מכיף וצשפריצה פיפי לכול הכיוונים תנסו וזה כיף של החיים שלכם!!!!!!!!!

  • אלון  On ספטמבר 23, 2009 at 11:40 am

    אני אישית בעד משחקי בנות שונים

  • מוטי  On דצמבר 30, 2009 at 7:41 pm

    עוד כמה אתרי משחקים שווים
    http://www.bosahek.com/
    http://www.mishakonim.com/
    http://mishakimhinam.com/

  • מאוננת גאה  On אפריל 25, 2010 at 7:18 pm

    בתאל היקרה, תגובתך לפורם זה היא עילגת נמוכה מאוד ובעיקר לא אומרת דבר. הפוסט של שלומית היה פוסט רציני המדבר על מין בקרב בני נוער ונושא האוננות כשהיא ניסתה להצביע על התפיסות החברתיות בהקשר זה. מקריאת התגובה הכל כך בוטה שלך אני מבינה שמי שכתב את המילים הללו זה לא אחר מגבר שמוצא ללעג את נושא האוננות הנשית, אז אחי שיהיה לך רק טוב ודע לך שאישה לעולם לא תכתוב "כוס" בהתייחסה לעצמה, ואני מקווה שאתה בחיים האמיתיים מבין יותר ביחסי שבינה לבינו כי מה שחשפת פה זה מביך!

  • סימי  On אפריל 26, 2010 at 12:18 pm

    אין על האתר של בלונד סקס :
    בלונדיניות הכי שוות וגל סוג של בלונדינית שאתם חיביים להבין מה הולך פה !
    http://www.blondsex.co.il

    אתרים של סקס טובים :
    סרטי סקס טובים – http://www.sirtisex.com
    אתר של סקס 8 – http://www.8sex.co.il

  • גברי  On אפריל 28, 2010 at 4:56 pm

    0522958156 ‬www.vipmassage.co.il
    לפתוח את הלב להתאחד עם המגע.לאנשים שאוהבים מסאזים ארוכים.
    תשומת לב יחס אישי ואוזן קשבת.
    *פינוקים וחויה בסדנאות מסאז זוגי-לפנק ולהתפנק לתת ולקבל להרגיש ולהתרגש
    כמתנה,יום נישואים,יום הולדת ולחיזוק ושידוג הקשר הזוגי-לתקשר דרך הידיים ומגע מתוך מודעות,נתינה ואהבה.הסדנאות מפגש חד פעמי של כ 3.5-4 שעות.
    מסאזים
    *לארועים.
    *בטבע.
    *אישיים.
    *זוגיים.
    *חוייתיים.
    *בשיתוף בן הזוג.
    *לצמיחה אישית ופתיחות גוף נפש.
    מטפל ואומן במסאז(s.m) ב- 7 טכניקות רפואיות וכלליות.(צרפתי,שוודי,סיני,הוואי,תאילנדי,משולב,אבנים חמות,מוקסות סיניות,כוסות רוח,רייקי)לאיזון ושחרור הגוף,לרענון,כיף,הנאה ופינוק.
    בוגר:מדיסין,מאסטר ושלוס.
    תלמיד-זן,בודהיזם וטנטרה.
    *מיקום בראשון לציון עם פרטיות מלאה ובאוירה רומנטית

  • סקס  On אוגוסט 8, 2010 at 9:49 am

    אתר סקס בשידור חי
    http://www.israeliot.com/

  • משתמש אנונימי (לא מזוהה)  On אוגוסט 18, 2010 at 1:35 pm

    אתר סקס מצוין
    http://www.4mens.co.il
    כל מיני אביזרי מין אצל חנות סקס
    sex-toys.co.il

  • סקס חינם  On ספטמבר 22, 2010 at 6:03 pm

    http://www.netasexvids.net
    אתרי סקס
    http://www.lilisexvids.net
    סרטי סקס
    http://www.nikisexvids.net

כתיבת תגובה

