"היום קרה משהו רע"

דברים שבני 18 מספרים לי

"היום קרה משהו רע… הייתי במחסום ואז באו איזה חמישה אנשים מבוגרים ורצו לעבור. ואסור היה להם לעבור, אז אמרתי להם שילכו ואחרי איזה חצי שעה הם באו עוד פעם. אז המפקד שלי אמר לי להוציא את המחסנית, ולעשות כאילו אני דורך את הנשק. אז עשיתי את זה והם ברחו. ואחרי איזה שעתיים ראיתי שהם מנסים לעבור ממקום אחר ובאיזשהו שלב היה לי קשר עין איתם ואיך שקמתי מהכיסא הם ברחו בריצה וזה היה… הרגשתי עם זה לא כל כך טוב. זה היה רע".

 

 

 

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • נמרוד ברנע  On אוגוסט 13, 2004 at 2:02 pm

    ובורות לא פוטרים אדם מהיותו קלגס כיבוש

  • ש.א. היד  On אוגוסט 13, 2004 at 3:15 pm

    הלכנו חמישתנו, אני עומר, סמי, נעים וכמאל וניסנו להיפגש עם הנהג שהיה אמור להסיע אותי לתל אביב כדי שאתפוס שם את הטרמפ שלי לגן עדן שחיכה לי שם יחד עם 70 בתולות.
    אבל, איזה באסב, בגלל המחסום של צבא הכיבוש הציוני האימפריאליסטי הגזעני, לא הצלחתי להגיע אל הטרמפ. אחרי איזה חצי שעה סמי אמר לי שעם כל הכבוד לעזרה שביקשתינמאס לו כבר לסחוב את בתיק, כי כמו שאני בטח יודע, מסמרים וכדוריות פלדה, שהם באים בקילואים, זה קצת כבד בחום הזה.
    הוא אמר שנמאס לו והוא הולך. אז ביקשתי ממנו שננסה לעבור עוד פעם, אבל אז אחד החיילים דרך את הנשק שלו מרחוק – וסמי, נעים, עומר וכמאל לא השתגעו כדי למות. הם רק אוהבים לגייס אנשים כמוני ביום שישי במסגד ואז להבטיח להם מענק של 1000 שקל למשפחה (נו, מקבלים בבנק 20,000 דולר מסעודיה ומהחיזבאללה, עומר לוקח חצי, סמי חצי ממה שנשאר וכך הלאה, עד שנשאר 1000 שקל למשפחה שלי, ו200 שקל למונית לתל אביב.)
    אחרי שעתיים שראיתי שהחייל הזה לא מתכוון לזוז משם היום, ניסיתי לעבור ממקום אחר.
    מה אתם חושבים שסמי הלך בנתיים? מה פתאום! הוא נזכרר שבלי שאני אצליח לעבור, הכסף בבנק יתמהמה אולי, והוא, יש לו משלוח של עראק ובשר חזיר שהוא עוד צריך לשלם עליו, כדי למכור, ביום שישי הבא.
    (אחרי התפילה! בטח מה נראה לכם – שהוא יביא דברים כאלו למסגד – נו באמת הגזמתם! )

  • אהרון חבר  On אוגוסט 14, 2004 at 3:28 am

    לש.א.היד
    אם התכוונת להצחיק. זה אפילו לע מצחיק.

  • אהרון חבר  On אוגוסט 14, 2004 at 3:45 am

    לש.א.היד. תיקון טעות. צריך להיות לא במקום לע. נסה משהו אחר.

כתיבת תגובה

