איך הפכתי לשרמוטה שעומדת בצומת – ועוד בלי שהתכוונתי

תני לי לספר לך מה יקרה לך אם תעמדי בצומת רחובות מהוגן, בלבוש הוגן בשעה מהוגנת ותיישירי מבט אל המכוניות הבאות. אני מרשה לעצמי לספר לך את זה פשוט כי ניסיתי את זה כבר בעצמי וחבל שתחווי את אותה עוגמת נפש.

 

המקום: סוף המרינה בהרצליה, צומת קטנה המתפצלת מכביש רחב [ליד חוף הסירות]. יש תאורה.

השעה: 20:30 בערב. שעת ארוחת הערב ומבט לחדשות.

הלבוש: ג'ינס, חולצת גולף ארוכה וסנדלים תנכיים.

תנוחת העמידה: נשענת על רגל אחת, ידיים שלובות מבט קדימה.

מה עשיתי שם? חיכיתי למכוניות של כמה חברים כדי להראות להם איפה לחנות.

 

לאוטו הראשון שהאט לא התייחסתי, כלומר הנהג הביט בי במבט חודר ואני הבטתי בו בחזרה כדי לראות אם הוא במקרה החברים שלי. הוא לא היה החברים שלי.

האוטו השני שהאט כלל בתוכו שני גברים שאחד מהם ממש שירבב את ראשו מחוץ לחלון כשהוא מחייך אליי בחיוך שאינו משתמע לשתי פנים. וזה לא היה חיוך של "את מוצאת חן בעיניי אולי אני אספר לך על עצמי"…

באוטו השלישי שודרגנו, הנהג שהאט מצא לנכון לצעוק לי "חמודה – את עובדת?" ואפילו לא נתן לי את הכבוד לענות לו במלוא פי המטונף.

 

אגב, פה נפל לי האסימון. לא שניה קודם.

 

האוטו הרביעי הפליא עשות, שני הבלונדינים במכונית היוקרה שלהם עצרו לידי, אבל לפני שהם הספיקו לפתוח את הלוע שאלתי אותם אם הם מכירים הרבה זונות שנועלות סנדלים תנכיים והאם כל אישה שעומד ברחוב ומביטה בהם היא בהכרח זונה בעיניהם?

 

למיותר לציין שאריק ובנץ לא ידעו מה לענות, כלומר… שרמוטה הרי לא יודעת לדבר, כשהיא פותחת את הפה זה רק כדי… ואם היא כבר מדברת, אז היא צריכה להגיד "חמישים שקל בחצר" או "מאה חמישים שקל בחצר" אני באמת לא יודעת מהם תעריפי הזנות וחבל שלא (!) אולי הייתי עושה איזו ג'ובה מהצד.

 

אז אם את עומדת בקרן רחוב ולא משתוקקת שיפנו אליך כאל זונה, אל תיישירי מבט. לנשים אסור לעמוד ברחוב ולהביט קדימה, רק למטה אחותי, הביטי רק למטה.

 

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • מיצי  On מאי 22, 2005 at 8:37 pm

    פעם אחת עמדתי כך בערב חורפי (לבושה היטב)
    באיזור דתי דווקא
    וזקן(דוס) שנראה לי כמו אליהו הנביא שאל אם אני צריכה הסעה, לא חשדתי בו\ רק אמרתי שלא, אבל כשהתעכב, ליטף את זקנו ושאל שוב,
    כמעט הקאתי
    מאז אני לא משאירה כסא לאליהו

  • אגרול  On מאי 22, 2005 at 9:00 pm

    הם לא עצרו לידך כי חשבו שאת כוסית, או לחילופין, שאת נפקנית… הם סתם ראו מישהי שאפשר להסתלבט עליה, כי היא נראית נקבה מהוגנת ושקטה, בלי אף אחד לידה, מהסוג שאפשר לעשות אותו לצחוק והוא לא יכול לעשות כלום, מקסימום להתעצבן. ואז זה אפילו עוד יותר מצחיק. זה הכל.
    (גילוי נאות: נער הייתי וגם התבגרתי, גם אני הייתי שותף למעשים אוויליים כאלה מתוך משובת נעורים. היום כבר לא)

  • שלומית הברון  On מאי 22, 2005 at 9:14 pm

    הייתי אומרת שאתה צודק, אם בכל המכוניות היו בני-נוער או צעירים. אבל קופיף ה"את עובדת" היה איש מבוגר.

  • זימבקול  On מאי 22, 2005 at 10:03 pm

    לפי התיאור אני כנראה אחד הבלונדינים במכונית היוקרה. הפתעת אותנו מאוד, זה אני חייב לתת לך, עם הצרחה הזאת שלך. אצינו רק לשאול אותך אם תוכלי לתת לנו הוראות נסיעה לאיזה מקום שחיפשנו. עכשיו כשמתברר לי שחשבת שאנחנו חושבים שאת זונה, אני מבין שאין לי מה לפנות יותר לאישה ברחוב.

    וגם אם היית זונה היינו בסך הכל שואלים אותך מהי הדרך הנכונה למקום שחיפשנו. את מבינה, חיפשנו מקום ולא סקס. אבל מה כבר אחת ששונאת גברים מבינה…

  • ג'יף  On מאי 22, 2005 at 10:12 pm

    אני לא מבין, את לא זונה? כי אני מכיר ממש מקרוב זונות שלובשות סנדלים תנכיים, מה לעשות שהפטיש שלי זה זונות שנועלות סנדלים תנכיות… ואת זה עוד לא מצאתי

  • שלומית הברון  On מאי 22, 2005 at 10:13 pm

    תרשה לי לומר במלוא הטון הצפוני שאני מסוגלת לגייס במיוחד לאירועים כאלה: "כאילו-דא" ובאותה נשימה גם איזה: "יאללה נו". לך, תחזור עם טיעון קצת יותר משכנע.

  • רויטל  On מאי 22, 2005 at 10:23 pm

    לפני שבועיים הייתי בצומת קדרים, חיכיתי שיאספו אותי. השעה היתה בערך 9 ומשהו בערב. נורא ואיום. הייתי עם תיק ענק על הגב, לבושה במעיל, ובערך 15 מכוניות האטו ובדקו ת'סחורה. אחד אפילו עצר כמה מטרים אחרי התחנה, שם איתות וסימן לי להתקרב אליו. נורא ואיום, כבר אמרתי?

  • רשעית ג  On מאי 22, 2005 at 10:43 pm

    נסעתי במונית ומאחר שהנסיעה היתה ארוכה נקלעתי לשיחות האידיוטיות עם הנהג. הא ודא, אמרתי לו שאני לא עובדת כמה שנים כי אני רוצה להשאר עם הילד בבית…וכולי וכולי אחרי עשר דקות התברר לי שהוא חשב ש"עובדת" הכוונה ל…יו נו,
    מה עוד אשה יכולה לעשות ? במיוחד מאז ביבי ?
    חייבת לציין שבכל שנותי בחו"ל זה לא קרה לי אפילו פעם אחת, גם לא כשאר עמדתי בקרן זוית של רחובות מפוקפקים וחיכיתי לחברים או למונית. רק בישראל
    ובאנטליה

  • CC  On מאי 22, 2005 at 11:04 pm

    אני לא כזה חובב גדול של ביבי, אבל מה לעזאזל הקשר שלו לכל זה ????

    לכל מקום צריך לדחוף את השטות הפוליטית היומית ?

  • פרנץ רוזנצוייך  On מאי 22, 2005 at 11:21 pm

    האם במקרה אחזת בתיק קטן וסובבת אותו לכאן ולכאן?
    האם התכופפת אל חלון המכונית תוך לעיסת מסטיק בתנועות לסת מודגשות?

    יתכן שאם כן, זה מסביר את התגובות.

    הסנדלים התנכיות – היו ורודות או אדומות במקרה?

    אחרת אין לזה הסבר.

  • אחות של  On מאי 22, 2005 at 11:31 pm

    או קשר גדול לביבי, שהוא כידוע מי שסבר שאם חד הורית, במקום להיות עלוקה על דדי המדינה, יכולה לחשוף את שלה באתרי פורנו כדי להביא לחם לילדות. ביבי ידוע כשוחר מעמד האשה במאוזן.

  • גרי אפשטיין  On מאי 22, 2005 at 11:53 pm

    אני עמדתי פעם בז'בוטינסקי פינת אלנבי ואחד עצר לי ושאל אם אני רוצה ארטיק שלא נגמר.
    שאלתי אותו איך קוראים לו, אמר לי יוסי שטראוס. אמרתי לו: אני עם ארטיקים של שטראוס לא עובד. לא יודע… מלוחים.

  • חידון סנדלי התנ"ך  On מאי 23, 2005 at 7:19 am

    רחב

  • שלומית הברון  On מאי 23, 2005 at 7:42 am

    נחש מה… לא היה לי תיק קטן, לא לעסתי מסטיק ולא רכנתי קדימה. ודווקא יש לזה הסבר, קוראים להסבר הזה שוביניזם. הבט למעלה בזעם, ראה כמה נשים מספרות שקרה להן אותו הדבר, "זה לא יכול להיות?", זה כן יכול להיות עובדה שזה קורה לאחת מ-X נשים ול-X מלא כל כך הרבה… נתון מתוך מערכת "רשימות" מראה כי עד עכשיו קראו את המאמר 194 אנשים, מתוכן ל-3 נשים התייחסו במהלך חייהן כמו אל זונות. ככה זה מרגיש להיות אישה בישראל.

  • אגרול  On מאי 23, 2005 at 8:24 am

    לא כולם עוברים את ההתפתחות המנטלית שלי בבגרותם…

  • עומרון  On מאי 23, 2005 at 8:55 am

    סיכמנו כי אאסוף אותה ליד ביתה (בליינד דייט). בקיצור, הנה עומדת לה נערה תמה באמצע הרחוב (רחוב ראשי בירושלים), כשבצד עוצרת מכונית ואיש מבוגר אומר לה תיכנסי….

    את כנראה לא היחידה.

  • עזי  On מאי 23, 2005 at 9:09 am

    אכן, שלומית, יישור המבט הוא המפתח. זהו האות, הרמז, האיתות שאישה משדרת לגבר שהיא, איך נאמר, מעוניינת ב"מגע", או לפחות לא משדרת לו שהיא מבקשת להימנע ממנו. זהו סימן מוסכם וברור שבו משתמשת כל אישה רגילה באירופה, למשל. באירופה, רק ילדות — שעדיין לא סיגלו לעצמן אורחות התנהגות נשיים מקובלים — יישרו מבט אל גבר.

    לאחר מגורים של שנה בצפון איטליה, בהם חוויתי לא רק אוכל טוב, למדתי להבחין תוך חלקיק שניה בין אישה שמשדרת נכונות או רצון לקשר (בד"כ יצאנית) לבין אישה שנמנעת משדר כזה. קשר-עין הוא סממן התנהגותי ותיק המעביר מסר ברור למדי, אם תרצי או לא. הימנעות מקשר-עין מעבירה מסר אף היא. גם במקומותנו המאופיינים בפרובוקציה, ישירות ובוטות, מבט מוסט הצידה מעביר מסר ששום סנדלים תנכיות לא יעבירו.

  • שובניסט מצוי  On מאי 23, 2005 at 9:16 am

    את מדווחת על גברים שהביעו בך התעניינות וכל זאת בלי קשר למראה החיצוני. הרי ברור שאם כיו שופטים אותך רק על פי המראה הם היו מתרחקים בצווחות.

    מצאת כאן גברים ששפטו אותך לפי האופי…

  • רשע ב  On מאי 23, 2005 at 9:45 am

    היו שחשבו להומו, וממכונית שעברה לידי (בלי שעמדתי, הלכתי לתומי) שאלו אם אני "רוצה להזדיין".

  • אביבה  On מאי 23, 2005 at 11:26 am

    מאיר עוזיאל כתב פעם בטור שלו ז"ל, איך פעם נסע בכביש ומישהי שהלכה ברגל פנתה אליו וצעקה: מכוער אחד!

    בהתחלה מאוד נעלב, עד שהבין שהוא בטח הנהג המאה שעובר שם, ושכל ה-99 שעברו לפניו הטרידו אותה.

  • פ'  On מאי 23, 2005 at 12:10 pm

    וחוץ מזה – כל כך מסכימה אתך. המבט הוא הכלי שבאמצעותו מתבצעת חדירה (לתחום הפרט, לאיזור הזה שאם עומדים קרוב מדי מרגישים אותו מזמזם), מהכיוון הגברי זה נתפס כמקובל, מהכיוון הנשי – המבט הישיר מתפרש כהזמנה לחדירה.

  • סטטיסטיקה  On מאי 23, 2005 at 3:28 pm

    קרה גם לי. בירושלים. בשעת ערב מוקדמת. אבל מתי נפל לי האסימון? כשמהמכונית שעצרה ו"משום מה" לא ניגשתי אליה צעקו אלי: " אם את לא עובדת אל תעמדי פה!"

    אני מודה שזה קוריוז שהצחיק אותי בשעתו. אבל לאור התגובות כאן והעובדה שזה כה שכיח – אין ספק שמדובר כאן בעוד סממן של המרחב הציבורי השוביניסטי בו אנו חיות. .

  • רונן  On מאי 23, 2005 at 3:52 pm

    לא הייתי כאן זמן רב, מסיבות שונות ומשונות, אבל עכשיו אני מבין שהחזרה היא טעות.

    אותה אלימות מילולית, אותה גסות רוח, אותו תשדיר של "אני צודק/ת תמיד, לא משנה מה יגידו לי" ואותת תפישה שאם לא כל העולם חושב כמוני סימן שהוא מטומטם ובהמי. אה, כן, ושהימין תמיד חרא. גם זה צריך להיכנס איכשהו.

    אם התובנה שעולה מהטקסט הזה היא שלאישה מסוכן להסתכל על גבר, אין לי אלא לרחם עליכן. כנראה יש הרבה כיף בתחושה שאתן נרדפות תמיד וצודקות תמיד. בקרוב תוכלו להזדהות עם סהרורי הפוסט-ציונות ולאומנות הגבעות של המתנחלים. גם אלה בטוחים שהם מסכנים, צודקים ושכולם צריכים לבקש מהם סליחה ולעוף להם מייד מהעיניים.

    שטחיות נטו.

  • ליאור  On מאי 23, 2005 at 3:58 pm

    כמה פעמים אפילו, באחת מהן אפילו היה עוד אור בחוץ, שככה יהיה לי טוב.
    הצד החיובי של העניין כמובן הוא שבניגוד להטרדות שאני נאלצת לסבול ככה באופן שוטף, מכל מיני בבונים שמציעים הצעות מגונות ומצפים שתעשי אותם בהתנדבות, הבהמות שאת פגשת לפחות היו מוכנים לשלם.

  • CC  On מאי 23, 2005 at 5:19 pm

    אם לפרשת ויקי קנפו כוונתך, אני מציע לך לעיין בקישור הבא. "העין השביעית", כתב עת שמוציא המכון לדמוקרטיה, חשף, בניתוח שלאחר מעשה, את פרטי ההונאה הזאת. אבל כמובן שלא תעיזי לקרוא אותה או אפילו לנסות להבין מה קרה כאן.

    ולמרות כל אי-החיבה שלי לביבי ועל אף כל החיפושים שעשיתי ברשת, לא מצאתי שום ניסיון של האיש הזה לעודד נשים לשחק בסרטי פורנו. זו הייתה, עם כל הכבוד, בחירתה של הגברת קנפו עצמה.

  • Jill  On מאי 23, 2005 at 7:28 pm

    קרה, כשעמדתי עם חברה (!) וחיכינו שיאספו אותנו. חברה שלי היתה צריכה להסביר לי מה העניין עם כל אלה שעוצרים, כל כך הייתי בהלם.

    ולעזי, מה שאתה אומר בעצם זה שאין לי זכות להיישיר מבט?
    ל מ ה מ ה?
    לך יש זכות ולכל בחורה שהיא אין? זהו? הישירה מבט = זונה? כבר הרבה זמן לא נתקלתי בשטות שובינסטית כזאת. תשפיל אתה את המבט שלך.
    אגב, אני גרה כבר שלוש שנים באירופה, מישירה מבט בעיני בני השיח שלי, ועוד טרם נתקלתי באויל שיחשוב שאני מסמנת לו משהו בכך.

    רק עבדים לא רשאים להישיר מבט. עבדים ונשים, THAT IS.

  • סֵג  On מאי 23, 2005 at 9:09 pm

    אני עובד שם. שמונה וחצי הוא הזמן בו אני מסיים לעבוד.. אז אני יודע איך המקום נראה ומרגיש בשעה הזו. מי שחושב שיהיו שם זונות בשעה כזו הוא אהבל, ואני בהחלט חושב שהאנשים שם צחקו עליך.
    אבל.. בין אם זה הומור ילדותי או לא —
    אני לא יודע אם זה הסממן של שובניזם. זה יותר כמו טעות, למרות שזה מעליב ומסריח (וליבי עם כל הבחורות שנפגעו מההתנהגות הזו).
    כי יש בארץ הזה הרבה זונות, והרבה בחורות שישכבו עם בנאדם בתמורה לכלמיני דברים..
    ואם בחורה שעומדת (עם סנדלים תנכיים!!) במרינה שם נראית כזונה… אז המצב ממש ממש רציני.

    או בעצם אולי לא. שאלו אותי פעם-פעמיים בחיי אם אני הומו..
    אז.. מה?

    ד"א, אני שונא לקרוא את הכתיבה שלך. את גסה כמו ערס, רק עם גושים במקום שיער וחור במקום מקל.

  • שלומית הברון  On מאי 23, 2005 at 9:12 pm

    אלוהים אדירים… מזל שאני לא אירופאית. אם לחיות מלונדון משמעו שמהיום אני צריכה לא להביט לגברים בעיניים, אז אני נשארת בלוונט (ואם אנכס לרגע את עמוס עוז, אז למרות שהלוונט מלא מיקרובים, אני בכל זאת אשאר בו ואיישיר מבט – אם זה הופך אותי בעיניך לאישה לא מפותחת, אז הרבה לי להיישיר מבט ממש לתוך עיניך ולומר שלדעתי לאחד מאיתנו יש כך נראה, בעיה).

  • עורבנית  On מאי 23, 2005 at 10:23 pm

    מה שחוקר התקשורת הנוקב מהעין השביעית שכח לציין- זה שהן גם צבעו את השיער ושמו שחור בעיניים. אבל לא נורא- אסתי אהרונוביץ מהארץ בחשיפה ראויית פוליצר כתבה על זה. ובכלל ביבי רק היטיב עם החד הוריות- למשל עם גליה אלבין, וצמצם פערים. המאבק של החד הוריות היה מניפולציה בולשביקית, ובכלל- כל הנשים שרמוטות, רובן פשוט טפשות מכדי לעשות מזה כסף, ומטרפדות את הצמיחה הלאומית.

  • אחות של  On מאי 23, 2005 at 10:45 pm

    מהכרות אישית עם התחביבים של ביבי, אני יכולה להגיד שהוא מאד קשור לזונות, ומה שאהוב עליו ביותר זה שהיא תסכים שהוא יקרא לה אסתר המלכה בזמן שהוא עושה לה את זה.
    בסוף הוא גם אומר שהוא שכח את הארנק

  • עזי  On מאי 24, 2005 at 9:03 am

    שלומית,

    כל התנהגות צריכה להיות מפורשת ומובנת בקונטקסט התרבותי שלה, לא? מה שהוא נורמה מקובלת בחברה אחת עשוי להיות לגמרי מטורף בחברה אחרת, נכון?

    אז מה שנכון לגבי אירופה, ובמידה מסויימת לגבי אמריקה, הרבה פחות נכון במקומותנו. עם זאת, ברוב התרבויות יישור מבט משדר פתיחות, רצון ו/או הסכמה לקשר, אפילו הזמנה ל"מגע" בינאישי. זה לא עניין של *עצם הכוונה* שלך (או של מישהו) אלא מעין קוד התנהגותי מוסכם, כנראה אינסטינקטואלי במקורו.

    בהקשר האישי לגמרי, אם כבר נגעת בזה, אני לא מובך, לא נבהל, לא נחרד ולא מתבלבל כשאישה (כמוך?) מישירה אלי מבט. אז אין לי "בעיה" עם זה. מה שכן, אם מבטך ייושר לעברי ותצרי אתי קשר-עין של יותר משניה, אני (ולדעתי – כמעט כל אחד) אתפוס את זה כאות המשדר כוונה, רצון, או הזמנה… אישה מפותחת או לא — זה כבר עניין של הערכה במימדים אחרים. אבל בוודאי אישה "מפתה".

  • אח של  On מאי 24, 2005 at 9:10 am

    קראתי את דף ה'פרטים הנוספים' (http://notes.co.il/shlomit/about.asp) של הגב' הברון – אשת החיל ושם היא מצהירה בפירוש:
    "מוכנה לעבוד בכל עבודה שתאפשר לי בסוף היום לאכול בחוץ".

    אז מה היא מתלוננת?

  • אחות של  On מאי 24, 2005 at 9:31 am

    הצוות ביבי והקרן החדשה לישראל הורידו לזנות חרופה כל מאבק חברתי אותנטי בישראל. הקרן החדשה לישראל חיה באי כבוד מהפירורים של ביבי, ומביאה אליו את הגוויה, כלאחר כבוד. תמורת זה הוא מרשה להם להמשיך ולרמות את התורמים האמריקאים שלהם. הקרן החדשה לישראל מחזיקה גם שורה של כתבלבים חלקם תמימים וחלקם מיודעים, שעושים את מלאכת הניפוח והספין כפי שצריך. בסוף המאבק, כנפו בפורנו, ביבי השיג את שלו והקרן החדשה לישראל סחטה עוד כמה מליונים מארצות הברית כדי לשלם את המשוכורת המנופחות של עובדיה הצבועים. מה זה קשור לכנפו ? היא חד הורית עם מאבק נכון שגמרה בפורנו בגלל הצוות הנ"ל והשחיתות המובנית בפוליטיקה הישראלית, כולל כמובן בתקשורת.

  • מ.ק.32 וחצי  On מאי 24, 2005 at 9:36 am

    לי זה קרה בצומת חולון ובאמצע אלנבי בתל-אביב. בטח הייתי אישה בגלגול הקודם אחרת זה כנראה לא אפשרי.

  • גילי  On מאי 24, 2005 at 9:57 am

    לפני כחודשיים עשיתי קניות בסופרפארם, ובחור חרדי עקב אחרי בין המעברים, ולבסוף כשנעמדתי בקופה הגיש לי פתק (שהכין מראש בבית) עליו היה כתוב: "שלום חמודה, מצאת חן בעיני, צלצלי אליי" ומספר טלפון. אוסיף גם שקניתי חבילה של חיתולים ושתי קופסאות מטרנה. כמה שבועות מאוחר יותר, בעודי פוסעת לתומי בשדרות רוטשילד, עצר אותי גבר חרדי מבוגר – לרגע חשבתי שהוא מבקש הוראות לכתובת מסויימת – ואמר לי שהוא בודד מאוד, האם אני מעוניינת. שלא לדבר על הבחור החרדי שהתיישב לידי באוטובוס בינעירוני פעם מזמן, כשהייתי חיילת, הניח את מעילו על ברכיו והתחיל לאונן מתחת למעיל. ייתכן שגם זה היה קורה שוב, אלמלא סיגלתי לעצמי את המנהג לקום ולהתיישב במקום אחר בכל פעם שהתיישב לידי גבר חרדי (מה שקרה אך ורק בהזדמנויות בהן היו מקומות פנויים אחרים באוטובוס). לא שחסרים סוטים בקרב החילונים, אבל אצל החרדים יותר קל לזהות אותם: בתור אישה חילונית, אני כבר מניחה שאם גבר חרדי חיפש את קירבתי, מניעיו אינם תמימים.

  • גבר בלונדיני  On מאי 24, 2005 at 10:36 am

    אבל את סיפוריהם, משום מה, מורידים מפה.
    כנראה שרק לנשים מותר שדברים כאלה יקרו להן.

  • joee  On מאי 24, 2005 at 3:26 pm

    ואני גבר…

    עמדתי, כמוך בהמתנה לחבר שיחנה את האוטו, ליד פאב תל אביבי
    עצר לידי רכב עם איש צעיר, ושאל "אתה עובד" לא הייתי בטוח ששמעתי נכון.
    כשעניתי "מה שאלת" הוא התחיל לגמגם, ואחרי 3 שברי משפטים לחץ על דוושת הגז ונעלם.

    הכי לא נעים בעולם. יותר ממבין על מה דיברת.

  • שלומית הברון  On מאי 24, 2005 at 7:26 pm

    איזה שטויות. אני לא מורידה אף תגובה מהבלוג שלי. בוודאי לא תגובות מהסוג הזה המספרות על מעשים דומים שקורים לגברים, אז תפסיק לבלבל את המוח.

  • דרור  On מאי 24, 2005 at 11:44 pm

    פעם היו שואלים את הבחורה אם היא רוצה לעלות אליך לקפה ותקליטים.
    גם בצומת. היו עוצרים קצת בהמשך, ואז יוצאים והולכים ככה כאילו ללא מטרה מוגדרת.
    ואז מנסים ליצור קשר עין, ושואלים את הבחורה, תגידי, אה, היית אולי, ככה, רוצה לעלות אלי לקפה ותקליטים?
    היפה בשיטה הזו היה ועודנו שהיא שיטת נפל במאה אחוז. לא ידוע, בהיסטוריה האנושית כולה, על אף בחורה שנענתה לסוג המגושם הזה של החיזור, ועם זאת – כולנו ניסינו – ועדיין מנסים! – את השיטה.

  • עידן  On מאי 25, 2005 at 2:15 pm

    כבר אין כל כך תקליטים, דרור. יש דיסקים. אם תשאל צעירה בת שמונה עשרה אם היא רוצה לעלות אליך לקפה ותקליטים היא תחשוב שאתה מזמין אותה להרצאה במוזיאון.

    חוצמזה, עשיתי חשבון קטן. אם שלומית אומרת שיש 3 תלונות של נשים מוך 194 כניסות, זה אומר שבהנחה שהנכנסים מתחלקים בערך לשני חלקים שווים, פחות מארבעה אחוז מהנשים מוטרדות. עם סטטיסטיקה כזאת אנחנו בכלל במקום טוב.

    דרך אגב, ניגשה אלי פעם צעירה נחמדה והציעה לי לבוא איתה לאיזו פינה בפארק ולעשות פוצי-מוצי כי נראיתי לה נחמד. לא כסף ולא נעליים. אפשר להגיש תלונה על הטרדה מינית או שזה מותר רק לנשים כאן?

  • גילי  On מאי 25, 2005 at 6:44 pm

    היה בתכנית תיעודית של ה-BBC ניסוי מאוד חביב. מצלמה נסתרת ליוותה גבר צעיר ואישה צעירה, שניגשו אל סטודנטים צעירים בני המין הנגדי, והציעו להם לשכב איתם. מכל הבחורות אליהן ניגש הנסיין, אף לא אחת הסכימה לשכב איתו. מכל הבחורים אליהם ניגשה הנסיינית, רק שניים דחו את הצעתה, וגם הם התנצלו והסבירו שיש להם חברה. הסיבות הן חברתיות ואולי אף ביולוגיות. עם כל הכבוד לגברים, הסיטואציה פשוט אינה סימטרית.

  • הארי  On יוני 1, 2005 at 1:13 am

    חרדים?? מה פתאום, זה הציצים שלך, מותק

  • נועה  On ינואר 26, 2006 at 11:48 pm

    לא. לא 4% מוטרדות. 4% מדווחות (פה) שחשבו שהן זונות.
    אין כמעט אשה שלא הוטרדה מינית. רוצה דוגמה? הייתי בת 9 וחיכיתי במעבר חציה לעבור את הכביש. צהריים. נעצרת מכונית. הנהג שואל, "ילדה, את יודעת איפה רחוב הזין?"
    חשבתי שאני לא שומעת טוב. אולי הוא התכוון ל"הזית"? גרנו ליד כפר שלם שהיו שם כל מיני רחובות בגימטריה, ח' ויא' וכח', אולי יש שם גם ז?
    הואיל והססתי ולא עניתי לו, אמר הנהג, "זין. זין. את לא יודעת מה זה זין?"
    פתח את הרוכסן ושלף את כבודו.

  • קוסאה  On נובמבר 13, 2007 at 2:56 am

    אני לא מסכים איתכם רבותי
    ככה לא עושים

כתיבת תגובה

