"נשים נשים, שק של נחשים" – על ביטויים שמקפיצים את הפיוז

שמעתי השבוע בטלוויזיה את בטי רוקאווי אומרת את משפט הפלא "נשים נשים, שק של נחשים", ואחרי שקפץ לי הפיוז נזכרתי בשרשור מעניין שמצאתי בקהילת פנאי של ynet שבו ביקש יואב99 מן הגולשים שיכתבו לו את הביטויים שמקפיצים להם את הפיוז. רוב המגיבות הן נשים כפי שניתן לראות – יהיה נחמד לדעת אילו ביטויים מקפיצים גברים.

 

הנה התמצות של מה שנכתב בשרשור, (אני מביאה את רוח הדברים ולא ציטוטים מדויקים) ואני אשמח אם תוסיפו עוד משלכם.

 

  • זו לא את – זה אני
  • מה את מתרגשת?
  • למה את לוקחת ללב?
  • מי נתן לך רישיון?
  • מה את עצבנית? את במחזור?!
  • בקרוב אצלך
  • זה יושב עליך עשר (בחנות)
  • כולן הולכות עם זה עכשיו (בחנות)
  • זה מתרחב בכביסה (בחנות)
  • לא יעלה על הדעת
  • להגיד לך את האמת?
  • כשתגדלי תביני
  • מה יש לך רק בנות? לא נורא! בנות בבית-אור בבית
  • זה ייגמר בבכי
  • בת תחילה סימן לבנים
  • "סיימתי" כי גמרתי הפך למילה גסה
  • אפשר לשאול שאלה אישית?
  • נו, מה עם הדיאטה?
  • היריון זו לא מחלה
  • התנפחנו, הא? (בהיריון)
  • אני מקווה שאת לא מרגישה כמו שאת נראית
  • את רואה? כשאת רוצה את יכולה!
  • אמרתי לך!
  • מה, את עובדת בתנובה? (תגובות של סוג של גברים לנשים בעלות חזה גדול שמתעקשות להסתובב ברחוב)
  • יש לך יום הולדת? אז למה הבלונים? (כנ"ל)
  • מתי תביאי בשורות טובות?
  • רוצה לדבר על זה?
  • יושב עליך טוב המכנס הזה – בא עליך טוב המגף הזה
  • שמנת קצת לא? טוב לך הא?
  • אם שכחת כנראה זה לא חשוב
  • את עדין צעירה
  • את נראית טוב יחסית לגילך
  • לא קר לילד? הוא לא יצטנן ככה?
  • נשים לא יודעות להיות חברות!
  • אפשר לשאול אותך משהו ואת מבטיחה לא להיעלב?

 יאללה – תביאו עוד

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • דרדסבא  On ינואר 1, 2007 at 3:07 pm

    לא מתאים לך.
    זה כמו חזה קטן.

  • שלומית הברון  On ינואר 1, 2007 at 3:22 pm

    בהחלט מקפיץ את הפיוז.

  • הצועד בנעליו  On ינואר 1, 2007 at 4:00 pm
  • ספוטניק  On ינואר 1, 2007 at 4:26 pm

    "אני מקבלת את האמת הפנימית שלך"

    "את חושבת שאת יודעת הכול אה?"

    והמשפט האלמותי שיגרום לכל נערה לעשות כרצונך:

    "מה, את ילדה?"

  • יואב  On ינואר 1, 2007 at 5:32 pm

    מהאשה:
    "אין לי מה ללבוש!"
    "איך זה נראה עלי?"
    "שמנתי?"
    "זה עושה לי תחת גדול?"
    "אולי נקנה את זה…"
    מהילדים:
    "אין לי מה ללבוש!"
    "בא לי…"
    "אבא, תקנה לי…"
    "אוףףף…"

  • שלומית הברון  On ינואר 1, 2007 at 5:42 pm

    אני מניחה שבכל ענייני הרוחניות והצ'קרה השלישית יש מי שהוא מומחה ממני,

    הנה הסקטור של משפטי בתי הספר למשחק:
    * את לא הולכת עד הסוף
    * לא הרגשתי שאת מבינה מה זה באמת להיות משקוף
    * את לא טוטאלית מספיק
    * אני לא רואה אותך שם

  • כאן טינה  On ינואר 2, 2007 at 3:20 pm

    חכי תראי מה יהיה לך אחרי שהוא יוולד!

    (להריונית)

  • ז'ק  On ינואר 2, 2007 at 5:23 pm

    בת זוגתו

  • אסף  On ינואר 2, 2007 at 5:31 pm

    אני מתעב את המילה הזו, למה לא להשתמש במילים כגון "מדהימה", "נפלאה", "מרטיטה" ואם רוצים להתייחס רק למאפיין גופני, יש מילים מספקות אחרות כגון : "חושנית", "מושכת" ועוד

    לצערי המילה הזו הפכה כמעט לקונצנזוס וחבל.

  • זיו  On ינואר 3, 2007 at 9:34 am

    אז הכי מקפיץ ת'פיוז זה המשפט "אל תהיה עצבני". או "אל תהיה עצוב" כשאני הכי עצוב.

    אחלה. אתם מקסימים. עכשיו, אחרי שאמרתם לי לא להיות, אני אפסיק. תודה.
    🙂

  • זו ש  On ינואר 6, 2007 at 12:28 am

    עד החתונה זה יעבור

  • דניאל-עודד קדם  On ינואר 6, 2007 at 1:45 am

    הידעת, שסגידת-נחשים, היא – כנראה – הדת הקדומה ביותר בעולם??

    באמת, יש לכך שרידים, בכל העולם כולו – ואפילו בתנ"ך.

    "שק של נחשים", פירושו, אם-כן, "שק של אלים"… או "אלות"…

    אז – את מסכימה אתי, שאין מקום להיעלב מכך?

    נהפוך-הוא, סבורני…😉 אם-כי – אישית, בתור דו-מיני ופעיל בבית-הפתוח, אני נגד כל הנחה, שקיים איזשהו הבדל בין גברים לנשים, בכלל.:-)) אוקיי?

  • פוק  On ינואר 7, 2007 at 4:08 pm

    יש למשפט הזה ניגון מעצבן

  • מייקי  On ינואר 15, 2007 at 12:57 am

    אצל הבן שלי:

    רגע…
    שנייה…
    כבר…

    אצל הבן של השכנים:

    מה הקשר?

    אצל מזדקנים:
    מיידלע…

    אצל צעירונים:
    גיברת…

    אצל הבוסים:
    תקשיבי…

    (אפילו לא ביטוי. רק המילה והאינטונציה. רררר…)

  • משתמש אנונימי (לא מזוהה)  On פברואר 24, 2009 at 9:57 am

    בדיחה גדולה חח

    http://www.hugetits4free.com

כתיבת תגובה

