"אני אנס?!" – על גברים שאונסים ולא יודעים את זה

לפני שלוש שנים יצאתי עם איזה בחור, ברגע הנכון, כשהוא הוריד את חולצתו גיליתי שכל גופו מלא חבורות, מכות כחולות ושאר סימני מאבק. "מה זה?!" שאלתי אותו, והוא סיפר לי שלפני כמה ימים הוא הביא הביתה איזו בחורה חמודה שהכיר בפאב, הם הגיעו אליו הביתה, שתו קפה, אכלו תפוז, דיברנו על ספרות ופילוסופיה, הוא השאיל לה ספר שהוא מאוד אוהב ואז הם נכנסו למיטה ולדבריו "היא קרעה לו את הצורה". "היה סקס ראפ כזה, מלא אלימות, היא נאבקה והתפתלה והשאירה את זה עליי" הוא הצביע בחיוך על הסימנים שעל גופו. "אז מה אני עושה פה? למה לא המשכת לצאת איתה" שאלתי, וכל הנורות האדומות נדלקו לי בבת אחת, "כי בסוף קרה משהו ממש מוזר!" הוא הסביר לי בטון נעלב "היא קמה מהמיטה, התלבשה, בקושי דיברה איתי והלכה. מאז אני מנסה להתקשר אליה והיא לא עונה לי! אם היא לא רוצה לצאת איתי זה בסדר, אבל שלפחות תחזיר את הספר!".

 

אני לא יכולה להיות משוכנעת ב-100%, אבל להערכתי? אותו בחור חמוד ונעים הליכות – אנס את הבחורה הזו שפגש בפאב. הוא לא הבין את זה, אני העברתי את הערב בניסיון להסביר לו את זה ואחר כך כמובן לא נפגשתי איתו שוב, כי אונס והטרדה מינית הם תמיד דבר סידרתי ולא התחשק לי להיכנס לסריה שלו. שוב, אני לא יכולה להיות משוכנעת בזה כמובן, לא דיברתי עם הבחורה, אבל אני חושבת שכל בר/ת דעת יכולים לראות את ההבדל בין סקס עם אלימות מוסכמת בין בני הזוג, שנגמר בסימני נשיכה ושריטות בגב לבין סקס שהוא אלימות שנגמר בזה שלבחור יש מכות כחולות בכל הגוף.

 

הבחור שיצאתי איתו, לא הבין שהוא אנס – וגם הנשיא המהולל משה קצב, לא מבין שהוא הטריד ואנס. מבחינת הבחור שאיתו יצאתי, העובדה שהיא לא צעקה "לא", אנא סתם נתנה לו מכות "נאבקה והתפתלה" לא מדליקה שום נורה אדומה, מבחינת הנשיא קצב, העובדה ש-א' ב' ו-ג' (ותנו לי להעריך שיש עוד, כי העובדה שארבע נשים קמו להתלונן, מעידה על כך שיש עוד נשים שלא אזרו את האומץ) המשיכו לחיות במחיצתו אחרי מה שהוא עשה להן, מעידה על כך שהן רצו בזה.

 

ומכל הסיפור הנורא הזה של משה קצב, זה הכי קשה לי. העובדה שהוא לא מבין. הוא לא מבין שהוא פושע. שהוא באמת חושב שהוא צדיק ושהוא לא עשה שום דבר רע. זה הכי אוכל אותי.

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • דניאל-עודד קדם  On ינואר 26, 2007 at 4:21 pm

    ולדעתי, מן-הראוי היה להכניס למערכת-הלימודים, דיונים בנושא זה – לא סתם, כנושא אופציונאלי לדיוני "שעת חברה", אם, בדרך-מקרה, אין למורה שום נושא "דחוף יותר" על הראש – אלא, פשוט, כחלק משיעורי-חינוך-מיני, שיהיו חלק מ"תכנית-הליבה" (כלומר, כל עוד לא נפטרנו, לחלוטין, מקללת "בתי-הספר" הללו – לפחות, שילמדו גם אילושהם כישורי-חיים ויכולות חברתיות!!). כי, מצד אחד, יש הרבה מאד חבר'ה, הסובלים מבדידות ואינם יודעים כלל, כיצד להפיגה – כי מעודם לא למדו, כיצד יוצרים קשרים (ולרבים מאד מאתנו, זה ממש לא בא בקלות…) – ומן העבר השני, מה שאף יותר חמור: מפלצות קטנות, אשר כלל אינם מבינים, כלל אינם תופסים, אפילו, שהם כאלה…

    וכמובן: הרבה מאד בעיות יפתרו והרבה מאד אסונות ימנעו, אם גברים ונשים, ילמדו לדבר ביניהם, להביע עצמם ולהקשיב, אלו לאלו…

    וגם זאת, כנראה, צריך ללמוד במיוחד.:-((

    דני.

  • אורן  On ינואר 26, 2007 at 5:52 pm

    קצת קשה לעסוק בזה בבתי הספר כשתמונתו של האנס הנאחז בקרנות המזבח, מתנוססת מעל ראשיהם של התלמידים.

  • שוקיג  On ינואר 26, 2007 at 5:57 pm

    ההימור שלי די דומה לשלך, אבל את מציגה את הדברים ביותר מדי ביטחון. את לא יודעת שהוא "לא מבין" כשם שאינך יודעת שהוא אנס, ולמעשה הוא עשוי להיות אשם לגמרי או זכאי לגמרי ובדיוק בשביל זה הולכים לעשות לו (כך אני מקווה) משפט.

  • יהונתן  On ינואר 26, 2007 at 7:49 pm

    אם אכן היו סימני אלימות על גופו אז מצבו "יותר טוב" ממצבם של האנסים השקטים, אלו שכופים מין באמצעים פסיכולוגיים ובאמצעות התשה מקיפה עד שהבחורה כבר לא יכולה להתנגד. אני מכיר מישהו שהיה כזה ולא הבין שהוא אונס, במיוחד כי אחרי שמישהי אמרה לו "לא" הוא המשיך לנסות, בלי אלימות, בלי כלום, עד שהוא הצליח לייאש אותה כבר לתוך המיטה.

    אני לא יודע מה זה אומר עליה, אבל עליו זה אומר שהוא אנס בלי לדעת שהוא אונס.

  • עזי  On ינואר 26, 2007 at 7:54 pm

    שלומית,

    אחלה פוסט! תמיד טענתי שאת בין היותר חכמות שבינינו. זוהי ראיה נוספת. תודה!

  • באנדר  On ינואר 26, 2007 at 11:27 pm

    היא לא יודעת שהיא נאנסה.
    אולי לא היה פה אונס?
    אני מצטער מאד, אבל "אונס שקט" כמו שיונתן מתאר פה הוא לא אונס.
    זה מעשה מגעיל, לא מוסרי ודי דוחה, אבל לא פלילי.

    יש פה גלישה מהויכוח על הפלילי, למוסרי ולצדקני.
    לא כל יחסי מין מסתיימים בחיבוק וחתונה. במקרים רבים ההרגשה של אחד הצדדים היא רעה (כולנו יודעים איזה צד)
    יחסי מין אחרי מסע שיכנועים ארוך הם לא אונס. לא!

  • שלומית הברון  On ינואר 26, 2007 at 11:36 pm

    אולי (עוד לא גיבשתי דעה מוצקה)יחסי מין אחרי מסע שיכנועים ארוך הם לא אונס, אבל יחסי מין אחרי מכות – הם בהחלט אונס.

  • יפה  On ינואר 27, 2007 at 1:24 am

    אם היה שם אונס או לא.
    את יכולת לחוש, אולי לחשוש, ראית את הסימנים הכחולים.
    היום כשבכל מקום באינטרנט או בתל אביב יש סאדו מאזו, והאלימות גם בתוך שטח הפורנו הפכה לאופנתית ,עם כל האביזרים הנילווים,והיום כשאנשים משתעממים מהתנוחה "המיסיונרית"
    ומחפשים באובססיה "סקס מרגש" , הכל מטושטש
    וקשה מאוד לדעת.
    היום, כשצעירות מחליפות סטוצים והולכות ערומות ברחוב
    ונכנסות מהר למיטה עם לא מעט גברים
    מבלי לחשוב פעמיים , המצב ממש נואש.
    והמצב נואש כי אנשים איבדו שליטה וגבולות
    על מה מותר ומה אסור, נורא קל להאשים גברים באונס כשלנשים הכל מותר כולל הכל.
    כדאי לתת את הדעת לגבולות, לחינוך בנושאי
    התנהגות, לבוש צנוע, וכבוד הדדי.
    זה הכל עניין של חינוך וגבולות.
    ולנשים –
    אל תדרשו מגברים גבולות כשאתן בלי גבולות.
    זאת העיצה הטובה שלי.

  • דניאל-עודד קדם  On ינואר 27, 2007 at 1:54 am

    מעוררת בי בחילה של-ממש.

  • קורינה  On ינואר 27, 2007 at 2:02 am

    אני רואה אותך.
    לימדו אותך שאישה אשמה תמיד.
    שאין לך כל אחריות.
    שאישה אינה בעלת בית על גופה ואין לה הזכות להחליט איזה בגד ללבוש או חלילה ללכת עירומה ברחוב.
    כי אי אפשר לסמוך על הגברים.. כי הגברים, כלומר אתה, עדר של מטומטמים מאולפים פבלובית.

    הקשב:
    הזמן ההוא עבר.
    לאישה הזכות לבחור בכל סוג לבוש שיעלה על דעתה, כל זמן שהיא זו שלובשת אותו, מבחירתה החופשית.
    ועל הגברים, יהיו מי שיהיו, החובה לשלוט בעיניהם ובשאר אבריהם, ובמיוחד בשכל הישר.

    ובאשר לשאלה האם גבר שאונס מודע לכך שאונס.
    אין לי בכך ספק.
    הוא גם מודע לכך שזהו מעשה אלים.
    ומחלה.

    ולכן מכחיש. תמיד יכחיש.
    קראו את שפתיו.

    לשלומית:
    הפעלת לחץ נפשי הוא אונס נוסף לאונס הפיזי.
    שימוש בכוח היתר שהתפקיד מעניק הוא הפעלת לחץ נפשי.

    כך או כך, אם יש משהו החסר בחינוך הוא לימוד זיהוי טיבו של הזולת.

    כי הנה, רוב הפעמים האונס יוצא בלא סימנים כחולים.

  • משתמש אנונימי (לא מזוהה)  On ינואר 27, 2007 at 2:08 am

    די לצביעות שלכן.
    אתן מופקרות מינית ואז כועסות על עצמכן.
    תשמרו את הגוף בתוך הבגדים
    ותדאגו לא להטיף מוסר לגברים אלא לעצמכן
    זה ישדרג לכן לא מעט את התוכן המשמים.
    כל אשה שנכנסת למעגל הסטוצים מגנה על עצמה על ידי התקפת גברים במילה אונס.
    די לצביעות ולבורות!

  • יעל ישראל  On ינואר 27, 2007 at 7:58 am

    מעניין באמת מה קרה שם. איך ייתכן שבמקרה כזה, של אלימות קשה, הגבר לא יודע שהוא אנס? האם תיתכן כזאת אטימות בקרב גברים? אני מכירה את אלה שהאישה בסוף נכנעת, לא מתנגדת מאודף ואז הוא חושב איזה אחלה גבר הוא. אבל המקרה הזה הוא באמת מטורף.
    אני בכל זאת חושבת על כל המקרים "האפורים", בהם האישה מתנגדת בקול רפה כי לא בא לה לעשות פאדיחות, או שהיא חושבת שזה אשמתה, ואז גבר אטום לא מבחין בניואנסים של חוסר הרצון שלה, ואת אמירת הלא הרפה הוא מפרש כ"אומרת לא אבל מתכוונת לכן".
    לדעתי, וגם ממה ששמעתי מחברות ובנות משפחה, אילו רוב מקרי האונס, ולאו דווקא המקרה שתיארת כאן. בגלל זה גברים ממשיכים בשלהם. אם יותר נשים ייאבקו בשיניים ובציפורניים, אני מאמינה שיותר גברים שכופים את עצמם יבינו את זה. ואני מתכוונת כמובן למעשי אונס כאלה, בדייט, עם ידיד, לא שמישהו מתנפל באפלה.
    המקרה שסיפרת באמת מתמיה אותי, אבל אני חושבת שהוא יוצא דופן. רוב הנשים שנקלעות לסיטואציה כזו בדייט נככעות על פי רוב. הן מרגישות אונס, אבל לא מראות את זה בתקיפות.
    יותר נשים צריכות להיאבק כמו האישה הזו מהמקרה שלך. אולי בסוף גברים יבינו. אבל להבליג בשקט, זה אסור שימשיך לקרות.

  • שלומית הברון  On ינואר 27, 2007 at 8:15 am

    אוי ואבוי! נשים נאנסו לאורך כל ההיסטוריה, גם בבני ברק, מאה שערים, בתי ספר קתולים, בכת האמיש ובאירן. נשים נאנסות בכל מקום ובכל זמן. אין שום קשר, בין לבוש של נשים לבין אונס.
    אונס איננו פורקן מיני, הוא אלימות גרידא נגד נשים (או נגד כל מי שבוצע נגדו אונס, או הטרדה, גם גברים כמובן).

    עולה בי צורך עז למחוק את שתי התגובות הללו, אבל אני לא אעשה את זה, כי זה הרוב במערכת. רוב האנשים חושבים שאישה נאנסת, נענשת על משהו שעשתה. אני הוטרדתי מינית בגיל 9, האם התהלכתי בלבוש פרובוקטיבי?!
    אני מכירה אישה בת 65 שנאנסה, האם זה משום שהיא הלכה בדיזינגוף עם חולצת בטן?!
    נשים נאנסות על ידי הבעלים שלהן, האם זה משום שהסתובבו בבית בתחתונים או משום שנישאו לבהמה?

  • ח ל י  On ינואר 27, 2007 at 9:11 am

    את כותבת -הבנות הולכות ערומות ברחוב
    את כותבת – נורא קל להאשים גברים באונס כשלנשים הכל מותר כולל הכל
    אני לא נוהגת לנצל במה/בלוגים של חברי כדי להפנות לפוסטים שלי, אבל הפעם אין לי ברירה, זה ארוך מדי –
    גשי נא לפוסט שקוראים לו –
    http://www.notes.co.il/chelli/27769.asp
    יש לי זכות וטו על גופי, גם אם אני מפלרטטת – פוסט עקרוני

  • שלומית הברון  On ינואר 27, 2007 at 5:03 pm

    נגיש ששניהם יואשמו על ידי בית משפט, לצורך הדוגמה טוב?
    אני מניחה שחוקית, חיים רמון פחות אשם ממשה קצב, זה לא הופך את המעשים של רמון לפחות דוחים.

  • נועה  On ינואר 27, 2007 at 5:47 pm

    ממה שקראתי הבנתי שיצא לך כמעט סטוץ עם גבר
    שכשהוא הוריד את החולצה ראית סימנים כחולים
    וכששוחחתם הסתבר לך שנראה לך שהוא אנס.
    לא ברור איך מרגע שהבנת את זה לא עשית הכל בשביל שיעלם לך מהעיניים, ואת דאגת עוד להטיף לו מוסר ולחנך אותו ולהסביר לו שהוא אנס.
    איך לא פחדת?
    לי נראה הסיפור שלך יותר מתמוה ומאוד לא אמין
    תסלחי לי.
    לו לי זה היה קורה, שנייה הוא לא היה נשאר
    לא לשיחה ולא להסברים.
    ואם היית בטוחה שהוא אנס מחובתך המוסרית היה
    לרוץ למשטרה עם הפרטים שלו.
    את כנראה הרגשת שמשהו לא בסדר, אבל מה שהיה לו
    זה משהו אחר לגמרי ממה שאת מתארת.

  • שלומית הברון  On ינואר 27, 2007 at 5:55 pm

    א. אי אפשר לרוץ למשטרה עם השערה, זה ברור לכולם, גם לך – אז בואי לא נבלבל את המוח.
    ב. ראיתי מחובתי לשבת ולהסביר לו מה אני משערת שקרה לו, משום שאני מניחה שרוב הנשים לא היו עושות זאת והערכתי שאם אסביר לו ואולי הוא יבין, יש סיכוי שבפעם הבאה הוא יחשוב פעמיים כשמישהי תתן לו מכות.
    ג. לא פחדתי. השותפה שלו הייתה בחדר הסמוך ובררתי את זה לפני שבאתי אליו. שאנחנו לא לבד בבית.

  • דניאל-עודד קדם  On ינואר 27, 2007 at 7:24 pm

    פשוט – מזועזע עד-כדי-בחילה, לקרוא את תגובתו של ה…יצור ההוא, שאפילו לא טרח להזדהות!!

    לחשוב, שלמישהי "מגיע" להיאנס, רק כי הלכה "חשופה מדי", לטעמו…

    יצורים כמוהו, גורמים לי לרצות לכרות לעצמי את הפין – פשוט, ע"מ שלא להימצא באותה קטגוריה מגדרית, עם…עם…דבר כזה.

    אם-כי, כמובן שחייבים לזכור: יצורים כמותו – או כמו קצב – מה שלא יהיו, "גברים" – בוודאי ובוודאי שאינם. משום-כך זה גם מרתיח אותי, כשאני שומע בחדשות, על "גבר רצח את אשתו" – מעבר לזעזוע מן המעשה עצמו, חיוני להדגיש: מי שנוהג באלימות, כלפי מי שפוטנציאלית חלש/ה ממנו, אינו גבר. פשוט לא. "זכר עלוב", אולי.

    ולנועה – נו, באמת. בחייך. אישית, אני מאמין לחלוטין לכל דבר, שכותבת שלומית. כל קוראי בלוגה רואים מייד, שהמדובר בבחורה רצינית ואמינה ולדעתי כל הכבוד לה, על כך שניסתה להסביר לו, על-מנת שבפעם הבאה, שהוא מוצא את עצמו בסיטואציה דומה – יעצור!

  • נועה  On ינואר 27, 2007 at 7:36 pm

    ואם מישהי נתנה לו מכות אז איך הוא אנס?
    נכון, העלית השערה, חשבת, והגעת למסקנה שהוא אנס על פי הפנטזיה שלך.
    יש אנשים שמקיימים יחסי מין בצורה כזאת
    ובעיניך זה לא מצא חן, אז החלטת שהוא אנס?
    אם הוא סיפר לך שהוא קיים יחסי מין בצורה כזאת
    הוא בטוח לא אנס, הוא היה ישר וסיפר מה שהיה.
    אנס לא מספר על זה בשום אופן וצורה
    אנס היה טוען שקיבל מכות מחבר שלו.

  • שלומית הברון  On ינואר 27, 2007 at 7:51 pm

    כל הרשימה מדברת על גברים שלא מבינים שהם אנסו. הוא חשב שהוא עושה "סקס עם אלימות", לאמיתו של דבר הוא עשה סתם אלימות. קראי שוב, לאט.

  • נועה  On ינואר 27, 2007 at 8:04 pm

    אבל אין לי עניין להתנצח איתך.
    הוא עשה סתם אלימות בכך אין ספק
    אבל היתה לו שותפה.
    טוב שהסברת לו שככה לא מתנהגים.
    אבל לצערנו יש נשים שמשתפות עם העניין הזה פעולה ואחר כך יוצאות פגועות.
    וזה עדיין לא הופך את הגבר לאנס.

  • פוזם  On ינואר 27, 2007 at 9:53 pm

    WTF?

  • alma-k  On ינואר 27, 2007 at 10:42 pm

    הדבר היחיד שמדאיג אותי בכל העניין הוא מה יהיה על הגזע הגברי? איך אפשר להסביר להם שהזין זה לא האיבר החשוב מכולם? שהוא רק חלק. שבהתפתחות האבולוציונית נוצר מצב ביש שבני אדם, להבדיל מחיות, נוצרו כדי לבחור בכל רגע ורגע. לכן ניתנו להם המוח. והמודעות. והרגש ושיקול הדעת. שכשהיצר זוקף ראשו, זה לא אומר שתמיד צריך להיענות לו. אלא אם כן נדפק לך המוח ע"י נשק ארטילרי ומאז אתה בטוח שאתה קרוקודיל.

  • יעל ישראל  On ינואר 28, 2007 at 1:29 am

    כבר לא נעים לי הויכוח הקטן בינינו, אבל בכל זאת אני רוצה להגיד את זה שוב: ההשוואה שאת עושה בין מקרה אונס לנשיקה גורםן לזילות מקרי אונס. יש הבדל ענק בין אונס לבין מישהו שנישק. את אומרת "כוח פיזי", כמי שעברה כמה נישוקים כאלה, אני שוב אומרת שלא הופעל בהם כוח פיזי, זה פשוט בא בהפתעה. ואכן, אם תקראי פוסט שלי בשם "נשיקה מהי", תראי מה קרה בהמשך. אחרי פעמיים שלוש נהנתי מתי הגבר מנזה לנשק, ואני פשוט הסטתי את הראש הצידה. זה לא "כוח פיזי". וגם במקרה של רמון ברור לי שלא היה כוח פיזי, אלא שזה בא לה בהפתעה.
    האם זה מצדיק את מעשי הגבר? האם מותר לקחת צעד אחד קדימה לפני שהצד שני מראה היענות? לא! אבל זה עדיין לא הופך את זה ל"הפעלת כוח פיזי" כדברייך. זו היסחפות מסוכנת, חלי. ושוב, היא גורמת לזילות במקרי האונס, ולא להיפך. למקרי אונס צריך להתייחס בשיא החומרה, וגם להטרדה מינית בכוח. אבל אי אפשר לקחת כל נשיקה לבית משפט. זה לא הוגן ולא מציאותי. ואכן, כמו שכתבה המגיבה למעליי, מתי כבר הגברים יבינו שיש הלהם יותר מזין? גם אני שואלת את זה. אבל עד שזה יהיה, אם יקרה, צריך להתבונן במצב בעיניים מציאותיות, ולעשות הבדלה בין מנשק בלי כוח פיזי, לבין הטרדה מינית בכוח ואונס. מניסיון אני אומרת: המנשקים האלה הם לא אנסים בפוטנציה. הם רק נשקנים. מעצבן? נכון. אבל זה לא סיבה לקחת אותם לכלא. ת לא רוצה שינשקו? תלמדי להתמודד עם המצב. אנחנו לא עד כדי כך חלשות וחסרות אונים.
    את המאבק הגדול צריך להפנות למקרי הטרדה מינית תוך הפעלת כוח וכמובן מקרי אונס על כל גווניהם: כולל בדייט שרק אמרת לא רפה, כולל בנישואים שהבעל אונס.
    ואגב, חלי, הגבתי לך גם אצל אמירה בפרשת קצב. לדעתי לא פירשת נכון את מה שאמרתי שם. אז אם מזדמן לך, תקראי גם שם.
    ואולי כבר נעביר את הויכוח לפן אישי. אולי הגזמנו. אולי זה משעמם אחרים.

  • ח ל י  On ינואר 28, 2007 at 8:43 am

    ממש לא אישי –
    קראי שובאני מצטטת מהפוסט שלי –
    אני לעולם לא אעלב אם גבר 'ינסה' את מזלו איתי. אני יכולה להתפלא על
    הדרך שבה הוא בחר, ללגלג בתוכי, להתחלחל מהגסות או החוסר סגנון
    ופשוט לסרב, או כמובן להענות בשמחה והתרגשות. ובמקרה, וקרו,
    בטח קרו, למי מהנשים שאני מכירה לא קרו?, במקרה שגבר ינסה את
    מזלו איתי בדרך שעוברת את הגבול המילולי, בדרך שעושה שמוש
    בכוחו הפיזי אני אהיה מלאת כעס וזעם ועלבון ואגיד את דברי באופן הברור
    ביותר. ואחרי שהוא ישמע, אסתובב ואלך
    את הקטע הבא –

    לדעתי, כתוב כאן בפרוש שזכותו של כל גבר לנסות להתקרב, גם פיזית אל אשה אלא אם אנחנו רוצים להתחיל להעביר שאלונים לפני שננסה🙂.
    ההבדל בין נסיון התקרבות לבין נסיון לכפיה הוא ההבדל בין לכפות את עצמך על מישהי או להיות קשוב לתשובתה,ובעיקר לכבד או רצונה. זה הכל. שם טמון ההבדל בין כפיה להתנהגות טבעית של גברים ונשים.
    אני באמת לא מבינה על מה את מתווכחת איתי on line,, לא
    המילים שלי והכוונה שלי היו כאלה מהשניה הראשונה שהפוסט הזה נכתב –
    מותר 'להם' לנסות, זכותי להסכים או לסרב. חובתם לכבד את תשובתי. זהו. לא יותר לא פחות.
    ואם החיילת של רמון נרתעה בגופה, הזיזה את פניה והוא הבין ונסוג מיד, מבחינתי אפשר להאשים אותו באווילות, סרבול, כוחניות גברית ומעמדית, חרמנות קטנונית של גבר מזדקן מול בחורה צעירה וחייכנית ובעיקר טמטום –

  • אבי  On ינואר 28, 2007 at 9:42 am

    אני הייתי מתעכב על "ואז הם נכנסו למיטה". היתה ביניהם מספיק תקשורת כדי לדבר על ספר אבל לא מספיק כדי להגיד שהיא לא רוצה להיכנס למיטה / לא סגורה על מה היא אוהבת במיטה?

  • שלומית הברון  On ינואר 28, 2007 at 11:42 pm

    א. מה אתה לא מבין? שלדבר על ספר יותר קל מאשר לדבר על סקס?!
    ב. אני לא אמרתי שהיא לא רצתה להיכנס למיטה, אני אמרתי שאחרי שהיא נכנסה למילה, היא נאנסה.

  • יוסי [מה יוסי?]  On מרץ 14, 2007 at 7:11 pm

    הוא לא אומר שהיה מגע בהסכמה. הוא טוען שלא היה שום מגע!
    והעובדה שכמה נשים התלוננו אינה מצביעה על כך שלא יתכן שהן משקרות!

  • סיגל נדראש  On דצמבר 16, 2009 at 5:28 pm

    אני חושבת שאת צריכה ליפנות או להורייך
    ולאחר מכן כמובן גם להוריו
    וגם מינהסתם למישטר

כתיבת תגובה

