דרוש/ה עורך/ת תוכן באנגלית

לתחום התוכן הייחודי של חברת netwise (www.netwise.co.il) דרוש/ה עורך/ת תוכן מקצועי/ת דובר אנגלית שפת אם או ברמת שפת אם. היקף העבודה הוא כ-70% משרה על בסיס פרילנס שתגדל למשרה מלאה שלא על בסיס פרילאנס.     

 

דרישות התפקיד

דובר/ת אנגלית שפת אם או ברמת שפת אם

עברית רהוטה 

תואר ראשון (חובה)

ניסיון בכתיבה עיתונאית

ניסיון בעריכת טקסטים (הכרחי)

ניסיון בתקצור, שכתוב ותמצות טקסטים (הכרחי)

ניסיון בתחקירנות עיתונאית או טלוויזיונית

יחסי אנוש מעולים וחיבה אמיתית לאנשים ולעבודת צוות

אסרטיביות, ראש גדול, אחריות, רצון לגדול ולצמוח

ואישיות מלבבת מעולם לא הזיקה…

 

אנחנו מציעים לך עבודה מעניינת ומאתגרת עם צוות מקצועי ואינטליגנטי בחברה מיוחדת וצעירה.

העבודה במשרה חלקית (כ-70% משרה) ומתקיימת באזור התעשייה של קיבוץ בארות יצחק – בין פ"ת, לוד ונתב"ג – 30 דקות מתל-אביב.

 

קורות חיים בעברית ובאנגלית יש לשלוח לדואר האלקטרוני: lilach@netwise.co.il . רק קורות חיים מתאימים יענו.

 

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • יוסי לוי  On פברואר 19, 2007 at 9:56 am

    ידע או לפחות רקע בתחום התוכן המדובר – לא הכרחי

  • שלומית הברון  On פברואר 19, 2007 at 10:31 am

    זאת משום שאין "תחום תוכן מדובר" הצוות עובד בפרויקטים רבים מאוד ועורכי התוכן עוברים מפרויקט לפרויקט ומתמקצעים בעולמות תוכן שונים.

    אבל העיקר ש"המממ".

  • הייקו  On פברואר 19, 2007 at 3:13 pm

    האם נגזר על המועמד להשאר באפלה ולא לדעת מה מצבו?
    מעולם לא הבנתי מדוע כל כך קשה לחברות להוציא מכתב סירוב מנומס.

  • רפול  On פברואר 19, 2007 at 4:00 pm

    זה לא נגד האמנה של האתר לקדם עסקים אישיים?

  • שלומית הברון  On פברואר 19, 2007 at 5:08 pm

    האמת? לא חשבתי על זה עד עכשיו, אני רואה בזה שירות לציבור הקוראים שלי שרבים מהם עוסקים בכתיבה ועריכה ברשת. אם זה מפריע למישהו, אני אוריד.

    אנחנו לא עונים מהסיבה הפשוטה: אנחנו מקבלים מאות קורות חיים, חלקם לא עונים על אף דרישות סף. אם אחרי שאני קוראת את קורות החיים אגזור את כתובת הדוא"ל, אפתח את האווט-לוק, אכתוב מכתב מנומס ואשלח… זה מה שאעשה כל היום. אז מי שלא עומד בדרישות הסף לוקח בחשבון שאנו עשויים לא להגיב על קורות החיים שלו.

  • הייקו  On פברואר 19, 2007 at 8:10 pm

    שבו תשלחי קורות חיים למשרה שאת חושקת בה מאד, ולגלות שאת כנראה לא מספיק טובה אפילו למכתב סירוב.
    זו תחושה איומה, משפילה ובעיקר – מתישה נפשית.

  • שלומית הברון  On פברואר 19, 2007 at 9:58 pm

    אני מבינה, או לפחות משתדלת להבין ועדין בתוך סדר היום העמוס שלנו, אני מתקשה לראות איך אני עונה לכל קורות חיים שלא מתקרבים למה שפרסמנו, בתשובה מנומסת. אולי זה המקום להתנצל התנצלות פומבית על כך, ולך הייקו – אני נשבעת שאני זוכרת מה זה להיות מובטלת שמחפשת עבודה.

כתיבת תגובה

