"ארצי מולדתי את הולכת פייפן" – בואו למצעד הגאווה

ירושלים היא גם העיר הבירה שלי. היא גם העיר הבירה של החברים שלי, השמאלנים יפי הנפש עוכרי ישראל, גם אנחנו חיים כאן, גם אנחנו משלמים מסים, גם אנחנו משרתים בצבא, גם לנו ידיים, אברים, גידים, נטיות ותאוות. כשדוקרים אותנו זב דמנו וכשהורגים אותנו, נמות.

בואו למצעד הגאווה בהמוניכם – הילחמו על זכותכם אתם לצעוד בעיר הבירה של כולנו, גם אם זה לא מוצא חן בעיני אוכלוסיית המקום, כי מחר, לא ימצא חן בעיניהם שנשים צועדות ברחובות, ששמאלנים צועדים ברחובות, שערבים צועדים ברחובות או שאתם צועדים ברחובות. בואו לירושלים היום.

 

"אמת כי יהודי אני! אבל אין ליהודי עיניים? האין ליהודי ידיים אברים גידים רגשות נטיות ותאוות?… כשאתם דוקרים אותנו לא יזוב דמנו? כשאתם הורגים אותנו לא נמות? כשאתם מעליבים אותנו, לא ניקח מכם נקם? אם אנו דומים לכם בכל יצורי הגוף ורגשות הנפש, רוצים אנו להשתוות אליכם גם בדבר הזה: כשם שאתם לא תמחלו על עלבונכם ותקראו לנקמה, אף אני כן. תורתכם מצאה לה תלמיד מקשיב, והריני משתמש בה עכשיו לרעתכם…"

"הלאה נוכלים, הלאה צבועים! אין לי צורך בעזרתכם. איני רוצה חסד וחנינה, חוקכם חוקי שווא, חסדכם לעג, ועזרתכם באה אחרי נטילת הנשמה מהגוף… אתם משאירים לי את חיי וגוזלים ממני את אמונתי היקרה מחיים; אתם תומכים בידי ואתם מתקלסים בי ושוחקים על משבתי. הלאה מרעים! לבדי, לבדי אלך אל ביתי, אל בית שיילוק העני"

[ויליאם שייקספיר – מתוך "הסוחר מוונציה"]

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • הצועד בנעליו  On יוני 21, 2007 at 9:07 am
  • משתמש אנונימי (לא מזוהה)  On יוני 22, 2007 at 1:19 pm

    הרי זה ברור שהצעידה שם היא לא רק בשביל שוויון הזכויות וההכרה, ההתעקשות על ירושלים מסמלת בראש ובראשונה את הניצחון על הדת והשמרנות…
    אם אתם שואלים אותי הקהילה ההומו-לסבית היא האלימה בין השתיים

  • שלומית הברון  On יוני 23, 2007 at 11:16 am

    ירושלים היא העיר הבירה של ישראל, לא הלכנו לצעוד בבני ברק, בפתח תקווה או בשכונות החרדיות של רחובות, אלא בירושלים. לא מסכימה איתך בכלל.

כתיבת תגובה

